Serveis Carulla Cano

Gestió Laboral

Ens encarreguem de la gestió eficient de Recursos humans de la seva entitat o empresa.

Assessoria i Gestió Laboral

El nostre departament de Laboral ofereix els seus serveis per assessorar-lo en la gestió de recursos humans i les qüestions laborals de la seva empresa, així com per ajudar-lo en la tramitació de documents oficials davant els organismes laborals.

La normativa laboral pot resultar complexa i canviant, per això ens comprometem a oferir-li sempre un servei de qualitat eficient per tal de protegir els seus drets i optimitzar la gestió dels assumptes laborals del seu negoci.

Posem a la seva disposició l’àmplia experiència dels nostres gestors en matèria de contractació, seguretat social i prevenció de riscos laborals, per garantir que les empreses i els seus treballadors compleixin totes les obligacions laborals i evitin sancions o multes.

Ens encarreguem de tot el procés de contractació, altes, baixes i modificacions de treballadors, confecció de nòmines, cotitzacions a Seguretat Social. Verificant que tot estigui en regla i que es compleixi la normativa vigent, perquè els nostres clients es puguin centrar en el que és realment important: el creixement del negoci.

També oferim els nostres serveis d’assessorament en el cas de conflictes laborals, acomiadaments, inspeccions de treball, i tota mena de situacions relacionades amb el personal de la seva empresa.

Si està pensant a iniciar una activitat pròpia com autònom, des del departament de laboral l’informarem i l’acompanyarem en tot el procés: des de l’alta al Règim especial d’autònoms (RETA), registre de l’activitat a Hisenda, elecció del règim fiscal, assegurances necessàries, pagament d’impostos i registre de llibres comptables.

Els nostres especialistes l’orientaran i l’assessoraran en tot el que necessiti per iniciar la seva activitat.

L’assessorament laboral està molt relacionat amb altres àrees de l’empresa com la fiscalitat i la comptabilitat. Els nostres gestors en aquestes matèries estan a disposició del seu negoci.

Ens caracteritzem per la transparència i honestedat en tots els nostres serveis. Ens preocupem per establir relacions de confiança duradores amb els nostres clients, per la qual cosa sempre estem disposats a oferir-los tota la informació necessària i a respondre a qualsevol consulta o dubte que puguin tenir.

Realitzem un gran nombre de gestions laborals entre les quals destaquem:
K

Inscripció d’empreses o autònoms a la TGSS (altes i baixes).

K
Assessorament i confecció de contractes laborals.
K
Tramitació davant del SEPE dels contractes laborals.
K
Confecció de nòmines.
K
Confecció i tramitació a la TGSS dels models mensuals RNT, RLC i CRA.
K
Confecció i tramitació de les liquidacions tributàries de l’àmbit laboral.
K
Tramitació telemàtica dels comunicats d’accident.
K
Control d’embargaments als treballadors.
K

Certificats de corrent de pagament i ajornaments.

K
Notificacions telemàtiques davant la TGSS (altes, baixes, variacions, etc.)
K
Notificacions telemàtiques davant l’INSS o mútues laborals (jubilació, incapacitat, maternitat/paternitat, etc.)
K
Actualització i interpretació dels convenis col·lectius.
K
Gestió dels crèdits de formació.
K
Gestió dels empleats de llar.
K
Assessorament en Prevenció de riscos laborals.
K
Assessorament en bonificacions i subvencionis.
K
Modificació substancial de condicions de treball (salari, jornada, horari)
K
Assessorament en matèria d’acomiadaments i sancions.
K
Assistència en inspeccions de treball.

Altres Serveis 

Assegurances

Oficina tècnica d’Assegurances.

Comptables

Més informació

Fiscals

Més informació

Documentació Legal

Més Informació

Trànsit i vehicles

Més informació

Formulari de contacte

Consentiment RGPD *