Serveis Carulla Cano

Documentació Legal

En el nostre dia a dia ens trobem amb una àmplia gamma de documents utilitzats en diferents contextos legals. Cada tipus de documentació legal té els seus propis requisits i propòsits específics.

Documentació Legal

Els nostres gestors de tràmits legals ofereixen els seus serveis per ajudar a persones i empreses que necessitin formalitzar escriptures, contractes, documents civils, mercantils, etc. Que vulguin garantir que els seus tràmits es realitzin sense complicacions i amb la tranquil·litat que els documents legals finals compleixin tots els requisits exigits per les autoritats competents.

Sempre és fonamental comprendre completament qualsevol document abans de signar-lo i és necessari poder comptar amb l’assessorament adequat per aclarir els possibles dubtes abans de formalitzar un document legal.

Els serveis que oferim des d’aquest departament, generalment, els agrupem en tres àmbits diferents:

Gestions Notarials

Els nostres especialistes gestionen els múltiples tràmits que requereixen la signatura i certificació d’un notari. Des d’una compravenda fins a una herència o testament.

Ens encarreguem de facilitar tot el procés des de la preparació dels documents, signatura, liquidació d’impostos, presentació, fins a la inscripció al registre corresponent.

"

Veure Activitats

Documents civil-privats

Es gestionen aquells documents, acords i transaccions entre particulars sense la intervenció d’un notari públic.

Aquests documents tenen tota la validesa legal sempre que es compleixin els requisits establerts.

Els nostres gestors assessoraran i vetllaran perquè la redacció dels documents finals garanteixin la claredat, que siguin complets i executables en el cas de ser necessari en futures disputes legals.

Documentació mercantil

Els nostres gestors ofereixen els seus serveis per ajudar en la constitució d’una empresa i per tal de garantir que es compleixin tots els procediments adequats per establir la nova entitat empresarial.

Des de cercar la forma societària més convenient, tramitació de tots els documents legals, fins a l’alta de l’activitat fiscal i el registre de l’empresa.

El detall de les principals activitats que el departament de documentació legal duu a terme són les següents:

Gestories Notarials

K

Herències.

K

Donacions.

K

Declaracions d’hereus.

K

Testaments.

K

Poders.

K

Compravendes de béns immobles.

K

Declaracions d’obra nova.

K

Canvi d’ús.

K

Actes notarials.

K

Certificació de documents.

Documents civil-privats:
K

Contractes de compravenda entre particulars.

K

Acords de préstec entre familiars o coneguts.

K

Cartes de compromís – contractes d’arres.

K

Acords d’arrendament d’habitatges i locals.

Documentació mercantil:
K

Constitució de societats mercantils.

K

Pactes entre socis.

K

Ampliacions i reduccions de capital.

K

Dissolució i liquidació de societats.

K

Trasllat del domicili social.

K

Modificació d’objecte social o administradors.

K

Redacció i revisió de contractes mercantils.

Altres Serveis 

Assegurances

Oficina tècnica d’Assegurances.

Comptables

Més informació

Fiscals

Més informació

Laborals

Més informació

Trànsit i vehicles

Més informació

Formulari de contacte

Consentiment RGPD *